sunnuntai 9. marraskuuta 2014

mulle on paikka

Monen vuoden kuorta puhutaan jo multa pois.
Siinä mä istun, koirien kanssa ulko-oven takana, odottamassa parempaa.

Tämä kylmyys oli sitä kyyneleiden hajua nenässä.
Tämä kylmyys oli sitä yksinoloa aamuneljään asti sohvalla itkien ja syöden.
Tämä kylmyys on jatkuvaa kyseenalaistamista ja salapoliisileikkiä.
Tämä kylmyys on se leikki missä olen aseeton rajanvartija.
Tämä kylmyys oli itsellensä valehtelua, asioiden kieltämistä.
Tämä kylmyys on karhunpalvelus, väärien ajatusten syöttö.

4 kommenttia:

  1. Ryhdy mun kans hulluks eläinnaiseks? Iso omakotitalo ja hurrrrrjan paljon eri elukoita! Ei vituttais (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. huppist jääny vastaamatta. siis joo ei tosiaan. oon nähny jotain kissaunia kokoajan, viime yönä jostain ihmisestä josta tuliki grumpy cat tai jotain ihmeellistä. tukehtuisin varmaan kuitenki kuoliaaks tietyn ajan kuluessa. :D

      sori muute oli vähä jumi päällä ku oltii käymäs, olin semi hiljaa emt . :--D

      Poista
    2. :DD mäki vasta just ny tulin kattoo et ooks vastannu ku muistin kommentoineeni tähä. :D Mä kyl viel ankin jonkun ison kartanon Swazilandista (kato swazi gold dokumentti) ja työllistän vanhoja mummoja mun hehtaaripelloilla ja sit mulla on ainaki 100 koiraa ja muita eläimiä.. Ja ei mitää kyl siinä kaikki jumitti ihan huolella, mut vois ottaa viel uusiks isommalla erällä ja pidemmällä ajalla (: (:

      Poista
    3. Huppist vähä jäi taas. Joo no jonkun maatilan kaa oiski ku kaikki elukat vaa vois juoksennella ulkona

      Poista